»
WELCOME

Ο ΑΡΑΤΟΣ ΣΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΕΙ
ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ!

Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2008

Πρόγραμμα

Λοιπόν συμπάιχτες...


Έκανα μια μεγάλη φασαρία για τις ώρες τις οποίες παίζουμε και το πρόβλημα που υπάρχει.

Μίλησα με τον υπεύθυνο εκεί ο οποίος και μου εξήγησε ότι το πρόβλημα θα λυθεί και μέχρι το τέλος του Πρωταθλήματος θα υπάρξει κανονική αναλογία.
Στο 4ωρο του 8-11 που πάιζουμε εμείς, ήδη έχουμε πεί ότι δεν μπορούμε στις 8 και μου είπε ότι την Δευτέρα, στον όμιλο μας είναι διαθέσιμα ανά ώρα τα εξής γήπεδα 8χ8:
1χ21:00, 2χ22:00 και 2χ23:00. Άρα αναλογικά θα παίξουμε περισσότερες φορές 22:00 και 23:00 παρά 21:00 γιατί στις 21:00 θα υπάρχει πάντοτε διαθέσιμο μόνο ένα γήπεδο 8χ8. Στο άλλο πάιζουν από άλλο όμιλο κάθε Δευτέρα.
Εν κατακλείδι:
  • Μου υποσχέθηκε και μου έδωσε τον λόγο του μετά(ακούς Πρόεδρε;;) ότι θα φτιάξει πρόγραμμα ώστε στο τέλος να έχουμε παίξει στην αναλογία που πρέπει.
  • Με χιλιοπαρακάλεσε να έρθουμε 23:00 αυτην την Δευτέρα γιατί έχει βγάλει ήδη το πρόγραμμα και μετά μου είπε ότι δεν θα μας ξαναβάλει πάλι αυτήν την ώρα μέχρι την 3η-4η αγωνιστική μετά από αυτό το παιχνίδι.

Δέχθηκα γιατί φάνηκε ειλικρινείς και περιμένω να τα δούμε και στην πράξη...

Τα λέμε την Δευτέρα.


Print Page

Δεν υπάρχουν σχόλια: